dc.contributor.author |
Казмірук, Богдана Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-25T12:21:33Z |
|
dc.date.available |
2021-03-25T12:21:33Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Казмірук Б. О. Особливості корекційної роботи із розвитку звукового аналізу та синтезу у старших дошкільників з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Богдана Олександрівна Казмірук. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 98 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4991 |
|
dc.description.abstract |
Діти з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення – найпоширеніша категорія дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку. Основна причина – недоліки у розвитку процесів звукового аналізу та синтезу, фонетичного сприймання та памяті. Звуковий аналіз базується на чітких, стійких і диференційованих уявленнях про звуковий склад слова. Процес оволодіння звуковим складом слова, у свою чергу, тісно пов’язаний з формуванням слухомовленнєворухової взаємодії, що виражається у правильній артикуляції звуків і їх тонкій диференціації на слух. Недоліки вимови є часто індикатором недостатньої готовності до засвоєння звукобуквеного аналізу. Мета дослідження – на основі аналізу літературних джерел провести обстеження фонетико-фонематичних процесів у старших дошкільників з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення щоб обґрунтувати методику корекційно-розвивальної роботи з формування звукового аналізу та синтезу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості корекційної роботи із розвитку звукового аналізу та синтезу у старших дошкільників з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |