ElarK-PNU

Формування графічної навички письма у дітей з оптичною формою дисграфії

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Козак, Анастасія Вікторівна
dc.date.accessioned 2021-03-25T12:27:25Z
dc.date.available 2021-03-25T12:27:25Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Козак А. В. Формування графічної навички письма у дітей з оптичною формою дисграфії: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Анастасія Вікторівна Козак. - Кам’янець-Подільський, 2019. –98 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4993
dc.description.abstract Проблема специфічних порушень письма в учнів загальноосвітньої школи залишається однією з найбільш актуальних в сучасній логопедії. Доказом цього є величезна кількість наукових досліджень, що проводяться в усіх країнах світу. Дисграфія становить значний відсоток серед інших порушень мовлення, що зустрічаються в учнів закладів загальної освіти. Вона є значною перешкодою в оволодінні учнями письма на початкових етапах навчання, а на більш пізніх - у засвоєнні граматики рідної мови. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати, та розробити методику формування графічної навички у дітей молодшого шкільного віку з оптичною формою дисграфії, а також апробувати її на практиці. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування графічної навички письма у дітей з оптичною формою дисграфії uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу