Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Козак, Анастасія Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-25T12:27:25Z | |
dc.date.available | 2021-03-25T12:27:25Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Козак А. В. Формування графічної навички письма у дітей з оптичною формою дисграфії: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Анастасія Вікторівна Козак. - Кам’янець-Подільський, 2019. –98 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4993 | |
dc.description.abstract | Проблема специфічних порушень письма в учнів загальноосвітньої школи залишається однією з найбільш актуальних в сучасній логопедії. Доказом цього є величезна кількість наукових досліджень, що проводяться в усіх країнах світу. Дисграфія становить значний відсоток серед інших порушень мовлення, що зустрічаються в учнів закладів загальної освіти. Вона є значною перешкодою в оволодінні учнями письма на початкових етапах навчання, а на більш пізніх - у засвоєнні граматики рідної мови. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати, та розробити методику формування графічної навички у дітей молодшого шкільного віку з оптичною формою дисграфії, а також апробувати її на практиці. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування графічної навички письма у дітей з оптичною формою дисграфії | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |