ElarK-PNU

Формування позитивних емоційних станів дошкільників з порушенням мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Літинська, Юлія Вікторівна
dc.date.accessioned 2021-03-25T12:40:17Z
dc.date.available 2021-03-25T12:40:17Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Літинська Ю. В. Формування позитивних емоційних станів дошкільників з порушенням мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Юлія Вікторівна Літинська. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 90 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4996
dc.description.abstract Розвиток емоційної сфери є важливою складовою життя кожної особистості. За допомогою такого складника воно стає різнобарвним. Емоції виникають та розвиваються саме у процесі спілкування, залежать від емоційної ситуації в сім’ї, дошкільному навчальному закладі, школі. Сам процес комунікації зазвичай емоційно опосередкований. При взаємодії з іншими людьми ми передаємо не лише певну інформацію, а й емоційний підтекст, який може бути важливішим ніж сама інформація. Однією з важливих проблем є не скільки вираження емоцій дитиною, скільки вміння їх розпізнавати та сприймати, переносити себе в різні ситуації та вміння адекватно вирішувати їх, здатність розуміти емоційні стани інших людей оскільки це відзначається на подальшому розвитку дитини, формуванні її характеру, оволодінні формами поведінки та здатності взаємодіяти з однолітками. Мета дослідження. Виявити особливості формування позитивних емоційних станів дошкільників із порушеннями мовлення, розробити програму та перевірити її ефективність. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування позитивних емоційних станів дошкільників з порушенням мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу