dc.contributor.author |
Ляшук, Тетяна Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-25T12:43:14Z |
|
dc.date.available |
2021-03-25T12:43:14Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Ляшук Т. М. Формування навиків спілкування у дітей з тяжкими порушеннями мовлення засобами лялькотерапії: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Тетяна Михайлівна Ляшук. - Кам’янець-Подільський, 2019. –90 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4997 |
|
dc.description.abstract |
Мовленнєві порушення визначають можливість вільного спілкування дитини з іншими людьми. Усвідомлення власної мовленнєвої недостатності зазвичай викликає негативні емоціональні стани: почуття соціальної неповноцінності, страх мовлення, страх переживання. Усе це ставить під загрозу соціальну значимість особистості і сприяє формуванню своєрідних психологічних і патопсихологічних особливостей, що вимагає проведення спеціальної роботи, спрямованої на соціальну aдaптацію і реадаптацію дитини. Своєчасне оволодіння мовленням - основа розумового розвитку дитини. Запорука повноцінного її спілкування з навколишніми людьми. Різні відхилення мовленєвого розвитку негативно позначаються на сприйманні мовлення, висловлюванні власних думок, оволодінні знаннями та формуванні особистості дитини. Мовлення маленької дитини формується в спілкуванні з дорослими. В процесі спілкування виявляється його пізнавальна і наочна діяльність. Мета дослідження – з’ясувати особливості тривожності дітей молодшого дошкільного віку із тяжкими порушеннями мовлення, вивчити ефективність методу лялькотерапії у їх корекції. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Формування навиків спілкування у дітей з тяжкими порушеннями мовлення засобами лялькотерапії |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |