DSpace Repository

Формування навиків спілкування у дітей з тяжкими порушеннями мовлення засобами лялькотерапії

Show simple item record

dc.contributor.author Ляшук, Тетяна Михайлівна
dc.date.accessioned 2021-03-25T12:43:14Z
dc.date.available 2021-03-25T12:43:14Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Ляшук Т. М. Формування навиків спілкування у дітей з тяжкими порушеннями мовлення засобами лялькотерапії: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Тетяна Михайлівна Ляшук. - Кам’янець-Подільський, 2019. –90 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4997
dc.description.abstract Мовленнєві порушення визначають можливість вільного спілкування дитини з іншими людьми. Усвідомлення власної мовленнєвої недостатності зазвичай викликає негативні емоціональні стани: почуття соціальної неповноцінності, страх мовлення, страх переживання. Усе це ставить під загрозу соціальну значимість особистості і сприяє формуванню своєрідних психологічних і патопсихологічних особливостей, що вимагає проведення спеціальної роботи, спрямованої на соціальну aдaптацію і реадаптацію дитини. Своєчасне оволодіння мовленням - основа розумового розвитку дитини. Запорука повноцінного її спілкування з навколишніми людьми. Різні відхилення мовленєвого розвитку негативно позначаються на сприйманні мовлення, висловлюванні власних думок, оволодінні знаннями та формуванні особистості дитини. Мовлення маленької дитини формується в спілкуванні з дорослими. В процесі спілкування виявляється його пізнавальна і наочна діяльність. Мета дослідження – з’ясувати особливості тривожності дітей молодшого дошкільного віку із тяжкими порушеннями мовлення, вивчити ефективність методу лялькотерапії у їх корекції. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування навиків спілкування у дітей з тяжкими порушеннями мовлення засобами лялькотерапії uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account