Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ляшук, Тетяна Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-25T12:43:14Z | |
dc.date.available | 2021-03-25T12:43:14Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Ляшук Т. М. Формування навиків спілкування у дітей з тяжкими порушеннями мовлення засобами лялькотерапії: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Тетяна Михайлівна Ляшук. - Кам’янець-Подільський, 2019. –90 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4997 | |
dc.description.abstract | Мовленнєві порушення визначають можливість вільного спілкування дитини з іншими людьми. Усвідомлення власної мовленнєвої недостатності зазвичай викликає негативні емоціональні стани: почуття соціальної неповноцінності, страх мовлення, страх переживання. Усе це ставить під загрозу соціальну значимість особистості і сприяє формуванню своєрідних психологічних і патопсихологічних особливостей, що вимагає проведення спеціальної роботи, спрямованої на соціальну aдaптацію і реадаптацію дитини. Своєчасне оволодіння мовленням - основа розумового розвитку дитини. Запорука повноцінного її спілкування з навколишніми людьми. Різні відхилення мовленєвого розвитку негативно позначаються на сприйманні мовлення, висловлюванні власних думок, оволодінні знаннями та формуванні особистості дитини. Мовлення маленької дитини формується в спілкуванні з дорослими. В процесі спілкування виявляється його пізнавальна і наочна діяльність. Мета дослідження – з’ясувати особливості тривожності дітей молодшого дошкільного віку із тяжкими порушеннями мовлення, вивчити ефективність методу лялькотерапії у їх корекції. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування навиків спілкування у дітей з тяжкими порушеннями мовлення засобами лялькотерапії | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |