dc.description.abstract |
Проблема підготовки дітей до шкільного навчання є достатньо актуальною для сучасної освіти в Україні. Зміна стереотипів в освітній галузі дають підстави переглянути різні системи підготовки дітей, як з типовим розвитком, так і з мовленнєвими порушеннями, що потребує усвідомлення значущості правильної методичної і змістової організації навчально-виховного процесу у дошкільних установах різних профілів. Система дошкільного навчання потребує вагомого переосмислення і покликана озброїти дошкільників не лише основами знань, але й розвинути у них фізичні та психічні процеси до рівня, необхідного для подальшого нормального навчання у школі. Успішне вирішення задач розвитку особистості дитини, підвищення ефективності дошкільного навчання, сприятливе професійне керування багато у чому визначаються тим, наскільки правильно враховується рівень психофізичного розвитку дітей, що дає змогу правильно їх підготувати до навчання у школі. Мета дослідження – теоретично та практично обґрунтувати особливості підготовки дітей із загальним недорозвитком мовлення до навчання у школі. |
uk_UA |