Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Манько, Оксана Ігорівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-25T12:46:01Z | |
dc.date.available | 2021-03-25T12:46:01Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Манько О. І. Особливості підготовки дошкільників із загальним недорозвитком мовлення до навчання у школі: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Оксана Ігорівна Манько. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 84 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4998 | |
dc.description.abstract | Проблема підготовки дітей до шкільного навчання є достатньо актуальною для сучасної освіти в Україні. Зміна стереотипів в освітній галузі дають підстави переглянути різні системи підготовки дітей, як з типовим розвитком, так і з мовленнєвими порушеннями, що потребує усвідомлення значущості правильної методичної і змістової організації навчально-виховного процесу у дошкільних установах різних профілів. Система дошкільного навчання потребує вагомого переосмислення і покликана озброїти дошкільників не лише основами знань, але й розвинути у них фізичні та психічні процеси до рівня, необхідного для подальшого нормального навчання у школі. Успішне вирішення задач розвитку особистості дитини, підвищення ефективності дошкільного навчання, сприятливе професійне керування багато у чому визначаються тим, наскільки правильно враховується рівень психофізичного розвитку дітей, що дає змогу правильно їх підготувати до навчання у школі. Мета дослідження – теоретично та практично обґрунтувати особливості підготовки дітей із загальним недорозвитком мовлення до навчання у школі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості підготовки дошкільників із загальним недорозвитком мовлення до навчання у школі | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |