ElarK-PNU

Формування діалогічного мовлення у дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Марин, Оксана Ярославівна
dc.date.accessioned 2021-03-26T08:27:54Z
dc.date.available 2021-03-26T08:27:54Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Марин О. Я. Формування діалогічного мовлення у дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Оксана Ярославівна Марин. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 119 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4999
dc.description.abstract Проблема спілкування є однією з найбільш актуальних для сучасної теорії і практики логопедії, оскільки воно присутнє у всіх видах дитячої діяльності та впливає на мовленнєвий і психічний розвиток дитини, формує особистість у цілому. Від його сформованості у дитини з порушенням мовлення залежить її подальша соціалізація та адаптація в суспільстві. З огляду на значення діалогічного мовлення для розвитку особистості, яка зростає, важливим є те, що діалогізоване мовленнєве середовище оточує дитину з перших хвилин життя. Базовий компонент дошкільної освіти (2012) визначає одним з пріоритетних завдань мовленнєвого розвитку формування діалогічної компетенції та конкретизує її зміст. Недостатня розробленість проблеми, епізодичний характер роботи над діалогом, що має місце в традиційній практиці дошкільних навчальних закладів (ДНЗ), не дозволяє максимально повно й успішно розв’язувати це завдання. Серед методів, використовуваних вихователями дошкільних закладів з розвитку діалогічного мовлення, переважають бесіди та розмови, не в повному обсязі використовуються потенційні можливості різних ігор. Мета дослідження – обґрунтувати, розробити та апробувати методику формування діалогічного мовлення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення (надалі ЗНМ) III рівня. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування діалогічного мовлення у дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу