ElarK-PNU

Корекція порушень письма та читання у молодших школярів в умовах інклюзії

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Матвеєва, Яна Сергіївна
dc.date.accessioned 2021-03-26T08:32:28Z
dc.date.available 2021-03-26T08:32:28Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Матвеєва Я. С. Корекція порушень письма та читання у молодших школярів в умовах інклюзії: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Яна Сергіївна Матвеєва. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 98 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5000
dc.description.abstract На сучасному етапі розвитку корекційної педагогіки в Україні велика увага приділяється організації роботи з різними групами дітей з порушеннями розвитку в умовах інклюзії. Не дивлячись на значну матеріальну скруту, держава надає можливість удосконалювати спеціальну методику, яка займається вивченням проблем, пов’язаних з навчанням і вихованням дітей. У здійсненні перебудови системи освіти з метою практичної підготовки учнів до життя у суспільному середовищі велике значення має правильно організоване навчання їх письму. Мета дослідження: сформувати та апробувати комплекси корекційних вправ спрямовані на корекцію порушень розвитку базових для засвоєння процесів письма та читання психічних процесів та функцій пізнавальної діяльності та апробувати їх в умовах загальноосвітньої школи у процесі навчання дітей з порушеннями розумового розвитку та з тяжкими порушеннями мовлення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Корекція порушень письма та читання у молодших школярів в умовах інклюзії uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу