Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Машковська, Анна Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-26T08:35:47Z | |
dc.date.available | 2021-03-26T08:35:47Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Машковська А. В. Методичні особливості логопедичної роботи з дітьми з відкритою ринолалією: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Анна Вікторівна Машковська. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 86 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5001 | |
dc.description.abstract | Розвиток мовлення залежить від багатьох складових. Це стосується дітей як з нормально розвинутим мовленням так і категорії дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку, в тому числі органічного походження. Зокрема, одним з таких порушень мовлення виступає ринолалія. Ринолалія – порушення тембру голосу і звуковимови, обумовлене анатомо-фізіологічними дефектами артикуляційного апарату. Сполучення органічного дефекта та розладів артикуляції з розладами тембру голосу дозволяє відрізняти ринолалію від дислалії і ринофонії. При ринолалії до цього додаються відхилення в аеродинамічних умовах утворення мовлення: зміни напрямку повітряних потоків у порожнинах рота і носа, зниження тиску повітря у порожнині рота. Самі ці умови та пристосування до них призводить до порушень артикуляції. Також порушення мають проекцію на дихання, голос; мають місце зміни у м’язах глотки і ротової порожнини, розвивається патологічна артикуляція, змінюється слухове сприйняття, порушується фонематичний слух. Зовнішнє дихання стає прискореним і поверхневим (найчастіше ключичним), що призводить до зменшення вентиляції легень і резерву дихання. Фонаційний видих різко скорочений, що пов’язано з витоком значного об’єму повітряного потоку у носову порожнину. У більшості хворих спостерігається повна дискоординація фонаційного дихання з голосоутворенням. Мета дипломної роботи – теоретично вивчити та узагальнити питання виправлення мовлення при відкритій ринолалії на базі чого обґрунтувати узагальнену методику корекції мовлення в дітей з відкритою ринолалією на різних етапах роботи. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Методичні особливості логопедичної роботи з дітьми з відкритою ринолалією | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |