ElarK-PNU

Формування категорії відмінку іменників та прикметників у дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Новосільська, Софія Романівна
dc.date.accessioned 2021-03-26T08:45:39Z
dc.date.available 2021-03-26T08:45:39Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Новосільська С. Р. Формування категорії відмінку іменників та прикметників у дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Софія Романівна Новосільська. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 80 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5004
dc.description.abstract Одне з важливих і чи не найскладніших завдань розвитку мовлення є набуття дітьми вміння самостійно складати розповіді. Знання дітей збагачуються завдяки використанню наочного матеріалу: предметів, малюнків, картин. Однак самі художні засоби не можуть зацікавити дітей, викликати у них бажання говорити. Вони потребують заохочення роздивлятися їх та розповідати.Зосереджуючи увагу на малюнку до художнього тексту,логопед стимулює у них розвиток мовлення, збагачує та активізує лексику, формує вміння узгоджувати слова у реченні і зв’язне мовлення в цілому. Засоби художньої виразності здійснюють не лише розвиваючий вплив, а й коригуючий – той, що сприяє загальному пізнавальному розвитку дітей. Тому засвоєння граматичних компонентів мовлення дошкільників з порушеннями мовлення на логопедичних заняттях буде особливо ефективним за умови включення у них художніх засобів. Отже, ми вважали за доцільне сформувати методику формування вміння узгоджувати іменники та прикметники у відмінку шляхом використання художніх засобів Мета дослідження: складання комплексу логопедичних занять для формування у дітей із загальним недорозвиненням мовленням вміння узгоджувати іменники та прикметники у відмінку шляхом застосування художніх засобів та апробація його на практиці. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування категорії відмінку іменників та прикметників у дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу