Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Новосільська, Софія Романівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-26T08:45:39Z | |
dc.date.available | 2021-03-26T08:45:39Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Новосільська С. Р. Формування категорії відмінку іменників та прикметників у дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Софія Романівна Новосільська. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 80 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5004 | |
dc.description.abstract | Одне з важливих і чи не найскладніших завдань розвитку мовлення є набуття дітьми вміння самостійно складати розповіді. Знання дітей збагачуються завдяки використанню наочного матеріалу: предметів, малюнків, картин. Однак самі художні засоби не можуть зацікавити дітей, викликати у них бажання говорити. Вони потребують заохочення роздивлятися їх та розповідати.Зосереджуючи увагу на малюнку до художнього тексту,логопед стимулює у них розвиток мовлення, збагачує та активізує лексику, формує вміння узгоджувати слова у реченні і зв’язне мовлення в цілому. Засоби художньої виразності здійснюють не лише розвиваючий вплив, а й коригуючий – той, що сприяє загальному пізнавальному розвитку дітей. Тому засвоєння граматичних компонентів мовлення дошкільників з порушеннями мовлення на логопедичних заняттях буде особливо ефективним за умови включення у них художніх засобів. Отже, ми вважали за доцільне сформувати методику формування вміння узгоджувати іменники та прикметники у відмінку шляхом використання художніх засобів Мета дослідження: складання комплексу логопедичних занять для формування у дітей із загальним недорозвиненням мовленням вміння узгоджувати іменники та прикметники у відмінку шляхом застосування художніх засобів та апробація його на практиці. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування категорії відмінку іменників та прикметників у дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |