Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Петрицьки, Дарина Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-26T08:53:17Z | |
dc.date.available | 2021-03-26T08:53:17Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Петрицьки Д. І. Формування мовлення у дошкільників з загальним недорозвиненням мовлення засобами логоритміки: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Дарина Іванівна Петрицьки. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 86 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5007 | |
dc.description.abstract | Логоритміка сприяє розвитку слухової уваги, слухової пам’яті, зорової уваги та пам’яті, оптико-просторових уявлень і навиків статичної та динамічної координації рухів, загальної та дрібної моторики, міміки обличчя. Засобом логоритміки проводиться виховання почуттів темпу та ритму в рухах, цілеспрямований вплив на мовленнєві порушення, корекція рухової сфери, соціальна реабілітація, формування сенсорних здібностей дітей з розладами мовлення. Поєднуючи темп, ритм, мовлення, рухи, рухливі ігри у дитини розвивається музично-ритмічні відчуття, дихання, моторні функції, постава, хода, слух. Також при використанні логоритміки можна застосовувати уявні рухи, театри, жестові оповідання, пантоміми, поєднувати рухи та жести під музику, що дозволяє проводити корекцію поведінки дітей з емоційно-вольовими порушеннями. Мета дослідження: вивчити ефективність використання засобів логоритміки для корекції порушень мовлення у дошкільниківіз загальним недорозвитком мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування мовлення у дошкільників з загальним недорозвиненням мовлення засобами логоритміки | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |