ElarK-PNU

Формування мовлення у дошкільників з загальним недорозвиненням мовлення засобами логоритміки

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Петрицьки, Дарина Іванівна
dc.date.accessioned 2021-03-26T08:53:17Z
dc.date.available 2021-03-26T08:53:17Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Петрицьки Д. І. Формування мовлення у дошкільників з загальним недорозвиненням мовлення засобами логоритміки: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Дарина Іванівна Петрицьки. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 86 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5007
dc.description.abstract Логоритміка сприяє розвитку слухової уваги, слухової пам’яті, зорової уваги та пам’яті, оптико-просторових уявлень і навиків статичної та динамічної координації рухів, загальної та дрібної моторики, міміки обличчя. Засобом логоритміки проводиться виховання почуттів темпу та ритму в рухах, цілеспрямований вплив на мовленнєві порушення, корекція рухової сфери, соціальна реабілітація, формування сенсорних здібностей дітей з розладами мовлення. Поєднуючи темп, ритм, мовлення, рухи, рухливі ігри у дитини розвивається музично-ритмічні відчуття, дихання, моторні функції, постава, хода, слух. Також при використанні логоритміки можна застосовувати уявні рухи, театри, жестові оповідання, пантоміми, поєднувати рухи та жести під музику, що дозволяє проводити корекцію поведінки дітей з емоційно-вольовими порушеннями. Мета дослідження: вивчити ефективність використання засобів логоритміки для корекції порушень мовлення у дошкільниківіз загальним недорозвитком мовлення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування мовлення у дошкільників з загальним недорозвиненням мовлення засобами логоритміки uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу