Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Полячок, Лілія Павлівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-26T08:55:59Z | |
dc.date.available | 2021-03-26T08:55:59Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Полячок Л. П. Формування інтонаційно-мелодійного боку мовлення у дошкільників з порушеннями мовленнєвого розвитку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Лілія Павлівна Полячок. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 96 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5008 | |
dc.description.abstract | Порушення голосу – досить поширене мовленнєве порушення у дітей. Відомо, що порушення голосу може виступати як самостійне порушення, так і входити в структуру інших складних мовленнєвих відхилень. При цьому необхідно відзначити, що порушення голосу малодосліджене як вітчизняними, так і зарубіжними фахівцями в галузі логопедії. Голос є невід'ємним компонентом процесу комунікації. Мовленнєве спілкування не може повноцінно здійснюватися при порушенні голосу. Розлади голосу різного генезу ускладнюють, як процес відтворення мови самим мовцем, так і сприйняття її оточуючими. Голос – це унікальне явище, завдяки якому людина отримує можливість висловлювати свої думки, спілкуватися з оточуючими її людьми. Тривалий розлад голосової функції веде до утруднення міжособистісних стосунків, порушення процесу соціальної адаптації, що негативно позначається на загальному розвитку, нервово-психічному стані та формуванні особистості дитини. Мета дослідження: вивчення особливостей голосу у дошкільників з дислалією, ринолалією та дизартрією, а також визначення шляхів формування у них основних якостей голосу на логопедичних заняттях. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування інтонаційно-мелодійного боку мовлення у дошкільників з порушеннями мовленнєвого розвитку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |