ElarK-PNU

Розвиток здібностей до комунікації у дітей з порушенням мовлення дошкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Решетар, Наталія Василівна
dc.date.accessioned 2021-03-26T08:58:25Z
dc.date.available 2021-03-26T08:58:25Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Решетар Н. В. Розвиток здібностей до комунікації у дітей з порушенням мовлення дошкільного віку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Наталія Василівна Решетар. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 102 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5009
dc.description.abstract У даний час загальне недорозвинення мовлення – найбільш складне порушення, що часто зустрічається у дітей з найбільш різноманітним проявом мовленнєвих відхилень. Порушення мовленнєвої функції негативно відбиваються на формуванні комунікативної компетентності дошкільників. Відставання в розвитку мовлення, його незрілість у кожної дитини супроводжується уповільненим розвитком окремих психічних функцій, емоційною нестійкістю в поведінці, що створює складності комунікативного процесу, а, отже, гальмує розвиток комунікативних навичок у дошкільників. Тому в основі проблеми нашого дослідження закладена основна думка: яка специфіка формування і розвитку комунікативних навичок у дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ ступеня (алаліями). Мета дослідження: вивчити проблему розвитку комунікативних навичок у дошкільників із алаліями і виробити шляхи вдосконалення їх розвитку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Розвиток здібностей до комунікації у дітей з порушенням мовлення дошкільного віку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу