Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Рожко, Олена Олексіївна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-26T09:00:37Z | |
dc.date.available | 2021-03-26T09:00:37Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Рожко О. О. Особливості формування синтаксичної структури речень у старших дошкільників із загальним недорозвитком мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Олена Олексіївна Рожко. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 81 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5010 | |
dc.description.abstract | У Базовому компоненті дошкільної освіти зазначається, що одним з головних завдань дошкільної освіти є формування особистості дитини й підготовка її до навчання в школі. Аналіз психолого-педагогічної літератури свідчить про збільшення кількості дітей дошкільного віку із порушеннями мовленнєвого розвитку, що зумовлює труднощі в оволодінні Програмами навчання і виховання дітей дошкільного віку в умовах ДНЗ, своєчасною мовленнєвою підготовкою дітей до школи і формуванням мисленнєво - пізнавальної діяльності, поведінки та особистості дитини в цілому. Граматично правильне мовлення відіграє суттєву роль у формуванні особистості дитини, зокрема її та навчальної діяльності. Тому формування граматичних умінь, граматичної структури мовлення – це одна з важливих ланок у системі спеціальної дошкільної освіти, зокрема у контексті підготовки дітей з порушеннями мовлення до шкільного навчання. Мета дослідження: розроблення методичного забезпечення для формування синтаксичної структури речень у старших дошкільників із загальним недорозвитком мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості формування синтаксичної структури речень у старших дошкільників із загальним недорозвитком мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |