dc.description.abstract |
Розвиток моторики та координації рухів пальців рук, сприяє розвитку мовленнєвої діяльності у дітей дошкільного віку, що дозволяє підготувати дитину до школи. Чим вище рухова активність дитини, тим краще розвивається її мовлення. Формування рухів відбувається за участю мовлення. Точне динамічне виконання вправ ніг, тулуба, рук, голови сприяє вдосконаленню рухів артикуляційних органів: губ, язика, нижньої щелепи. Особливо тісно пов'язаний зі становленням мовлення розвиток дрібних рухів пальців рук. Саме тому, ми часто можемо помітити у житті що якщо людина не може підібрати правильного слова, то починає собі допомагати жестами. Мовлення удосконалюється під впливом кінетичних імпульсів які походять від рук, точніше - від пальців. Відповідно дитина, яка має високий рівень розвитку дрібної моторики, уміє логічно міркувати, у неї досить розвинені пам'ять, увага, зв'язне мовлення. Розвинений мозок і нерозвинена рука - цілком закономірне, у сьогоднішньому житті, явище. З цього ми можемо зробити висновок, що розвивати моторику дитини необхідно з раннього віку. Мета дослідження – з урахуванням особливостей розвитку дрібної моторики у дошкільного віку із порушеннями мовлення визначити підходи щодо її корекції, підібрати завдання та засоби для проведення логопедичної роботи. |
uk_UA |