Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Степанятова, Юлія Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-26T09:07:02Z | |
dc.date.available | 2021-03-26T09:07:02Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Степанятова Ю. В. Діагностика розвитку описової лексики у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Юлія Вікторівна Степанятова. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 76 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5012 | |
dc.description.abstract | Проблема подолання тяжких мовленнєвих порушень у дітей та вибір оптимальних шляхів їх діагностики та корекції є актуальною у логопедії і набуває великого значення в умовах безперервного удосконалення змісту корекційного навчання у системі освіти. У спеціальній педагогіці, зокрема у логопедії, досягнуто значних зрушень на шляху до створення корекційних програм, методик, навчально-методичних, практичних посібників та впровадження їх у практику для забезпечення ефективності та результативності навчально-виховного процесу молодших школярів. Досвід практичної логопедичної роботи також показує, що засвоєння та використання словника ознак предметів є певною складністю для цих дітей, оскільки цей процес ґрунтується на розгорнутих уявленнях про навколишнє середовище, про стереотипні класи об’єктів, про типові набори ознак, він пов’язаний зі здійсненням психічних процесів і операцій (порівняння, співставлення, розрізнення, узагальнення, класифікування тощо), що становить об’єктивну складність для дітей цієї нозології з огляду на особливості їх мовленнєвого та психічного розвитку. Метою дослідження є з’ясувати сутність та особливості діагностики розвитку описової лексики у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Діагностика розвитку описової лексики у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |