ElarK-PNU

Формування слухомовленевої пам’яті у дітей дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Федорчук, Ірина Василівна
dc.date.accessioned 2021-03-26T09:10:58Z
dc.date.available 2021-03-26T09:10:58Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Федорчук І. В. Формування слухомовленевої пам’яті у дітей дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ірина Василівна Федорчук. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 117 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5013
dc.description.abstract Головним завданням освітньої системи є всебічний розвиток особистості дитини (І. Бех, В. Синьов та ін.). Велику увагу у навчанні приділяють розвитку психічних процесів, зокрема пам’яті, яка є невід'ємним компонентом будь-якої форми діяльності дитини. Порушення мовлення здатне вплинути на функціонування суміжних пізнавальних процесів, відповідно й пам’яті. Тому, недостатній розвиток її у дітей дошкільного віку спричиняє труднощі при опануванні знань, умінь та навичок у процесі навчання. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати, та експериментально дослідити слухо-мовленнєву пам’ять у дітей дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування слухомовленевої пам’яті у дітей дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу