Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Федорчук, Ірина Василівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-26T09:10:58Z | |
dc.date.available | 2021-03-26T09:10:58Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Федорчук І. В. Формування слухомовленевої пам’яті у дітей дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ірина Василівна Федорчук. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 117 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5013 | |
dc.description.abstract | Головним завданням освітньої системи є всебічний розвиток особистості дитини (І. Бех, В. Синьов та ін.). Велику увагу у навчанні приділяють розвитку психічних процесів, зокрема пам’яті, яка є невід'ємним компонентом будь-якої форми діяльності дитини. Порушення мовлення здатне вплинути на функціонування суміжних пізнавальних процесів, відповідно й пам’яті. Тому, недостатній розвиток її у дітей дошкільного віку спричиняє труднощі при опануванні знань, умінь та навичок у процесі навчання. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати, та експериментально дослідити слухо-мовленнєву пам’ять у дітей дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування слухомовленевої пам’яті у дітей дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |