dc.contributor.author |
Чагор, Людмила Ігорівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-26T09:41:21Z |
|
dc.date.available |
2021-03-26T09:41:21Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Чагор Л. І. Корекція негативних емоційних переживань у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Людмила Ігорівна Чагор. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 90 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5014 |
|
dc.description.abstract |
Емоційний розвиток дитини – вагома складова її нервово-психічного здоров’я та розвитку мовлення. Емоційна сфера запускає всі пізнавальні процеси і керує ними, формується у кожного індивідуально та викликає різні реакції. Становлення емоційної сфери залежить від впливів зовнішнього світу та відображає внутрішній стан особистості. Порушення мовленнєвого розвитку у дітей здатне впливати і на розвиток емоційної сфери. Це призводить тяжких внутрішніх переживань та ускладнень у взаємостосунках між оточуючими. Мета дослідження – розробити та апробувати методи навчально-корекційної роботи спрямовані на корекцію негативних емоційних переживань у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Корекція негативних емоційних переживань у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями мовлення |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |