Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Чагор, Людмила Ігорівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-26T09:41:21Z | |
dc.date.available | 2021-03-26T09:41:21Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Чагор Л. І. Корекція негативних емоційних переживань у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Людмила Ігорівна Чагор. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 90 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5014 | |
dc.description.abstract | Емоційний розвиток дитини – вагома складова її нервово-психічного здоров’я та розвитку мовлення. Емоційна сфера запускає всі пізнавальні процеси і керує ними, формується у кожного індивідуально та викликає різні реакції. Становлення емоційної сфери залежить від впливів зовнішнього світу та відображає внутрішній стан особистості. Порушення мовленнєвого розвитку у дітей здатне впливати і на розвиток емоційної сфери. Це призводить тяжких внутрішніх переживань та ускладнень у взаємостосунках між оточуючими. Мета дослідження – розробити та апробувати методи навчально-корекційної роботи спрямовані на корекцію негативних емоційних переживань у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Корекція негативних емоційних переживань у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |