ElarK-PNU

Корекція негативних емоційних переживань у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чагор, Людмила Ігорівна
dc.date.accessioned 2021-03-26T09:41:21Z
dc.date.available 2021-03-26T09:41:21Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Чагор Л. І. Корекція негативних емоційних переживань у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Людмила Ігорівна Чагор. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 90 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5014
dc.description.abstract Емоційний розвиток дитини – вагома складова її нервово-психічного здоров’я та розвитку мовлення. Емоційна сфера запускає всі пізнавальні процеси і керує ними, формується у кожного індивідуально та викликає різні реакції. Становлення емоційної сфери залежить від впливів зовнішнього світу та відображає внутрішній стан особистості. Порушення мовленнєвого розвитку у дітей здатне впливати і на розвиток емоційної сфери. Це призводить тяжких внутрішніх переживань та ускладнень у взаємостосунках між оточуючими. Мета дослідження – розробити та апробувати методи навчально-корекційної роботи спрямовані на корекцію негативних емоційних переживань у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Корекція негативних емоційних переживань у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу