ElarK-PNU

Формування обсягу уваги у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шемчук, Оксана Геннадіївна
dc.date.accessioned 2021-03-26T09:46:53Z
dc.date.available 2021-03-26T09:46:53Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Шемчук О. Г. Формування обсягу уваги у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Оксана Геннадіївна Шемчук. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 98 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5015
dc.description.abstract Завданням сучасної загальноосвітньої школи є розвиток гармонійної, високодуховної особистості, яка постійно самовдосконалюється та приймає активну участь у соціальному житті країни. Повною мірою це стосується навчання й виховання дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку (ПМР). Неуважність молодших школярів  одна із найпоширеніших причин зниження успішності у навчанні. Помилки у письмових роботах і під час читання викликають у дітей стан тривожності, невпевненості у собі. За допомогою формування обсягу уваги у молодшого школяра, є можливість розвинути периферійний зір, якій впливає на швидкість читання та контроль на письмі. Мета дослідження – розробити та апробувати методи навчально-корекційної роботи спрямовані на формування обсягу уваги у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування обсягу уваги у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу