Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шемчук, Оксана Геннадіївна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-26T09:46:53Z | |
dc.date.available | 2021-03-26T09:46:53Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Шемчук О. Г. Формування обсягу уваги у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Оксана Геннадіївна Шемчук. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 98 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5015 | |
dc.description.abstract | Завданням сучасної загальноосвітньої школи є розвиток гармонійної, високодуховної особистості, яка постійно самовдосконалюється та приймає активну участь у соціальному житті країни. Повною мірою це стосується навчання й виховання дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку (ПМР). Неуважність молодших школярів одна із найпоширеніших причин зниження успішності у навчанні. Помилки у письмових роботах і під час читання викликають у дітей стан тривожності, невпевненості у собі. За допомогою формування обсягу уваги у молодшого школяра, є можливість розвинути периферійний зір, якій впливає на швидкість читання та контроль на письмі. Мета дослідження – розробити та апробувати методи навчально-корекційної роботи спрямовані на формування обсягу уваги у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування обсягу уваги у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |