dc.description.abstract |
Проблема розвитку образної пам'яті у дітей дошкільного віку посідає особливе місце в системі пізнавальних процесів, об'єднуючи сприйняття, уяву та мислення в єдину систему, спрямовану на пізнання навколишньої дійсності. Як показали дослідження вчених В.Штерн, Е. Мейлан, Ф. Фребеля, П. Блонського, О. Леонтьєва, З. Істоміної, О..Запорожця, та інших пам'ять лежить в основі навчання і виховання, набуття знань особистого досвіду, формування навичок. Повною мірою це стосується навчання й виховання дітей з порушеннями. Недорозвиток образної пам’яті викликає труднощі у дошкільників при опануванні ними знань, умінь та навичок на навчальних заняттях. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати, та експериментально дослідити образну пам’ять у дітей дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення (ІІІ рівня). |
uk_UA |