ElarK-PNU

Формування образної пам’яті у дітей дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шутак, Алла Іванівна
dc.date.accessioned 2021-03-26T09:49:52Z
dc.date.available 2021-03-26T09:49:52Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Шутак А. І. Формування образної пам’яті у дітей дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Алла Іванівна Шутак. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 90 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5016
dc.description.abstract Проблема розвитку образної пам'яті у дітей дошкільного віку посідає особливе місце в системі пізнавальних процесів, об'єднуючи сприйняття, уяву та мислення в єдину систему, спрямовану на пізнання навколишньої дійсності. Як показали дослідження вчених В.Штерн, Е. Мейлан, Ф. Фребеля, П. Блонського, О. Леонтьєва, З. Істоміної, О..Запорожця, та інших пам'ять лежить в основі навчання і виховання, набуття знань особистого досвіду, формування навичок. Повною мірою це стосується навчання й виховання дітей з порушеннями. Недорозвиток образної пам’яті викликає труднощі у дошкільників при опануванні ними знань, умінь та навичок на навчальних заняттях. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати, та експериментально дослідити образну пам’ять у дітей дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення (ІІІ рівня). uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування образної пам’яті у дітей дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу