Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шутак, Алла Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-26T09:49:52Z | |
dc.date.available | 2021-03-26T09:49:52Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Шутак А. І. Формування образної пам’яті у дітей дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Алла Іванівна Шутак. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 90 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5016 | |
dc.description.abstract | Проблема розвитку образної пам'яті у дітей дошкільного віку посідає особливе місце в системі пізнавальних процесів, об'єднуючи сприйняття, уяву та мислення в єдину систему, спрямовану на пізнання навколишньої дійсності. Як показали дослідження вчених В.Штерн, Е. Мейлан, Ф. Фребеля, П. Блонського, О. Леонтьєва, З. Істоміної, О..Запорожця, та інших пам'ять лежить в основі навчання і виховання, набуття знань особистого досвіду, формування навичок. Повною мірою це стосується навчання й виховання дітей з порушеннями. Недорозвиток образної пам’яті викликає труднощі у дошкільників при опануванні ними знань, умінь та навичок на навчальних заняттях. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати, та експериментально дослідити образну пам’ять у дітей дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення (ІІІ рівня). | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування образної пам’яті у дітей дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |