Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Березніцька, Юлія В’ячеславівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-30T11:16:13Z | |
dc.date.available | 2021-03-30T11:16:13Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Березніцька Ю. В. Попередження агресії у підлітків засобами соціальної роботи: магістерська роб.: 232 Соціальне забезпечення / Юлія В’ячеславівна Березніцька. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 116 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5019 | |
dc.description.abstract | Суспільний процес як процес гуманізації суспільних відносин потребує особливого впливу на представників найменш соціально захищених верств населення. Особливо незахищеною та вразливою категорією осіб сьогодні є діти, які потребують соціально-педагогічної підтримки у закладах освіти. Сьогодні поширеною проблемою у закладах освіти є булінг, особливо для сучасного дитячого і молодіжного середовища. За результатами дослідження, проведеного Фондом ООН Юнісеф у 2017 році, 67% дітей в Україні у віці від 11 до 17 років стикалися з проблемою булінгу впродовж останніх трьох місяців, а 24% дітей стали жертвами цього явища. Найбільш вразливими до булінгу є сором’язливі, зі зразковою поведінкою діти, а також діти, які, в силу різних життєвих обставин, замкнуті в собі, закриті для спілкування. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та практично дослідити особливості попередження агресії у підлітків засобами соціальної роботи. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Попередження агресії у підлітків засобами соціальної роботи | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |