dc.contributor.author |
Балєва, Оксана Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-31T11:06:44Z |
|
dc.date.available |
2021-03-31T11:06:44Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Балєва О. О. Особливості розвитку зв’язного мовлення учнів молодших класів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Оксана Олександрівна Балєва. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 76 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5032 |
|
dc.description.abstract |
Проблема розвитку зв’язного мовлення – одна з найважливіших у спеціальній психології та педагогіці. Це зумовлено надзвичайно важливим значенням мовлення в житті кожного з нас. Мовлення має величезний вплив на формування усіх психічних функцій дитини і на весь її розвиток в цілому. Задовольняючи свою потребу у спілкуванні, дитина оволодіває мовленням, засвоює соціальні норми, будує образ світу і свого власного «я». Спілкуючись, дитина виявляє себе індивідом і заявляє про себе як про особистість. Спілкування є необхідною умовою повноцінного психічного розвитку дитини, її комфортного проживання у суспільстві. Важливість проблеми розвитку зв’язного мовлення пояснюється тісним зв’язком процесу формування мовлення і пізнавальної діяльності, зокрема, когнітивною функцією мовлення. Недорозвиток мовлення здійснює негативний вплив на загальний психічний розвиток дитини, що ускладнює або навіть унеможливлює її спілкування з оточенням. Мета роботи – вивчення особливостей розвитку зв’язного мовлення учнів молодших класів з інтелектуальними порушеннями. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості розвитку зв’язного мовлення учнів молодших класів з інтелектуальними порушеннями |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |