Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Балєва, Оксана Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-31T11:06:44Z | |
dc.date.available | 2021-03-31T11:06:44Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Балєва О. О. Особливості розвитку зв’язного мовлення учнів молодших класів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Оксана Олександрівна Балєва. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 76 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5032 | |
dc.description.abstract | Проблема розвитку зв’язного мовлення – одна з найважливіших у спеціальній психології та педагогіці. Це зумовлено надзвичайно важливим значенням мовлення в житті кожного з нас. Мовлення має величезний вплив на формування усіх психічних функцій дитини і на весь її розвиток в цілому. Задовольняючи свою потребу у спілкуванні, дитина оволодіває мовленням, засвоює соціальні норми, будує образ світу і свого власного «я». Спілкуючись, дитина виявляє себе індивідом і заявляє про себе як про особистість. Спілкування є необхідною умовою повноцінного психічного розвитку дитини, її комфортного проживання у суспільстві. Важливість проблеми розвитку зв’язного мовлення пояснюється тісним зв’язком процесу формування мовлення і пізнавальної діяльності, зокрема, когнітивною функцією мовлення. Недорозвиток мовлення здійснює негативний вплив на загальний психічний розвиток дитини, що ускладнює або навіть унеможливлює її спілкування з оточенням. Мета роботи – вивчення особливостей розвитку зв’язного мовлення учнів молодших класів з інтелектуальними порушеннями. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості розвитку зв’язного мовлення учнів молодших класів з інтелектуальними порушеннями | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |