ElarK-PNU

Використання ночних методів у процесі навчання дітей з порушеннями слуху

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Брижак, Наталія Федорівна
dc.date.accessioned 2021-03-31T11:24:13Z
dc.date.available 2021-03-31T11:24:13Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Брижак Н. Ф. Використання ночних методів у процесі навчання дітей з порушеннями слуху: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Наталія Федорівна Брижак. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 85 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5035
dc.description.abstract У сучасних умовах розвитку освіти в Україні особливого значення набуває проблема підвищення ефективності навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами з урахуванням їхніх потреб, можливостей та здібностей для вирішення питань соціальної адаптації різних категорій дітей з особливими освітніми потребами, в тому числі, й дітей з порушеннями слуху, у суспільстві. Особлива увага педагогів звертається на принципи навчання цієї категорії дітей з особливими освітніми потребами, зокрема, на принцип наочності. В навчанні дітей з порушеннями слуху використовуються спеціальні види наочності і способи подачі матеріалу. Наочність сприяє розвитку абстрактного мислення та придбанню міцних знань, реалізує зв'язок теорії з практикою, формує пізнавальний інтерес. Наочні посібники наближують процес пізнання до уявлення реальних предметів в суспільних чи природних умовах, формують на основі відчуттів і сприймань чуттєві образи, які допомагають зрозуміти дитині ті чи інші ситуації. Їх використання повинне направляти на процес створення образа, тому важливо врахувати характер наочних посібників,їх підбір та динаміку пред'явлення їх на занятті. Використання наочності на заняттях має велике значення для підвищення якості засвоєння дітьми з порушеннями слуху інформації, розвитку пізнавально-психічних процесів. Мета дослідження - розробити та апробувати комплекс занять з розвитку мови та мовлення із використанням наочності для учнів 1 класу закладу загальної середньої освіти для дітей з порушеннями слуху. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Використання ночних методів у процесі навчання дітей з порушеннями слуху uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу