ElarK-PNU

Соціальна адаптація першокласників із інтелектуальними порушеннями засобами гри

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Грига, М. І.
dc.date.accessioned 2021-03-31T11:37:44Z
dc.date.available 2021-03-31T11:37:44Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Грига М. І. Соціальна адаптація першокласників із інтелектуальними порушеннями засобами гри: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / М. І. Грига. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 106 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5038
dc.description.abstract У роботі психолога спеціального закладу загальної середньої освіти зростає увага до проблем адаптації дітей з інтелектуальними порушеннями. У нових соціальних умовах їм складно зорієнтуватись, що зумовлено багатьма причинами. Ускладнюють адаптаційні процеси особливості емоційної поведінки, пов’язані з нерозумінням почуттів інших людей, недостатність навичок соціальної взаємодії, низький рівень усвідомлення нових правил, зумовлений порушеннями інтелекту у дітей. Початок шкільного періоду є відповідальним етапом у розвитку дитини. Це перший досвід подолання труднощів соціального характеру. Він є передумовою успішного становлення фундаментальних якостей особистості — вольових, емоційних, соціальних. Від того, як дитина осилить адаптаційні перешкоди, залежить рівень сформованості захисних сил та потенційних можливостей організму у цілому. Мета дослідження ‒ теоретичне та експериментальне обґрунтування шляхів та психолого-педагогічних умов формування навичок соціальної адаптації дітей із порушеннями інтелекту. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Соціальна адаптація першокласників із інтелектуальними порушеннями засобами гри uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу