Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Грига, М. І. | |
dc.date.accessioned | 2021-03-31T11:37:44Z | |
dc.date.available | 2021-03-31T11:37:44Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Грига М. І. Соціальна адаптація першокласників із інтелектуальними порушеннями засобами гри: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / М. І. Грига. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 106 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5038 | |
dc.description.abstract | У роботі психолога спеціального закладу загальної середньої освіти зростає увага до проблем адаптації дітей з інтелектуальними порушеннями. У нових соціальних умовах їм складно зорієнтуватись, що зумовлено багатьма причинами. Ускладнюють адаптаційні процеси особливості емоційної поведінки, пов’язані з нерозумінням почуттів інших людей, недостатність навичок соціальної взаємодії, низький рівень усвідомлення нових правил, зумовлений порушеннями інтелекту у дітей. Початок шкільного періоду є відповідальним етапом у розвитку дитини. Це перший досвід подолання труднощів соціального характеру. Він є передумовою успішного становлення фундаментальних якостей особистості — вольових, емоційних, соціальних. Від того, як дитина осилить адаптаційні перешкоди, залежить рівень сформованості захисних сил та потенційних можливостей організму у цілому. Мета дослідження ‒ теоретичне та експериментальне обґрунтування шляхів та психолого-педагогічних умов формування навичок соціальної адаптації дітей із порушеннями інтелекту. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Соціальна адаптація першокласників із інтелектуальними порушеннями засобами гри | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |