Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Григораш, Тетяна Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-31T11:44:41Z | |
dc.date.available | 2021-03-31T11:44:41Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Григораш Т. В. Логопедична робота з формування читацьких компетенцій в учнів з дислексією: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Тетяна Вікторівна Григораш. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 81 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5039 | |
dc.description.abstract | У сучасній освітній парадигмі особлива увага приділяється формуванню особистісних компетенцій дитини, найважливіше місце серед яких відводиться комунікативним компетенціям. Пріоритет комунікативних компетенцій проходить через весь освітній простір, спочатку через розвиток у особистості усного мовлення, а надалі й писемного. Мова, як інтеграційна функція, відбиває когнітивні можливості дитини, що забезпечують пошук і передачу інформації та визначають можливості соціальної взаємодії між людьми. Читання в початковій школі виступає універсальним навчальним процесом, а в основній та старшій школі стає інструментом самонавчання, найважливішим джерелом особистісного розвитку, засобом пізнання світу і себе в цьому світі. Мета дослідження полягає у визначенні теоретичних та методичних основ змісту логопедичної роботи з формування читацьких компетенцій в учнів з дислексією 5-7 класів, на основі виявлення структурно-функціональних особливостей читання цієї категорії дітей. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Логопедична робота з формування читацьких компетенцій в учнів з дислексією | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |