ElarK-PNU

Логопедична робота з формування читацьких компетенцій в учнів з дислексією

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Григораш, Тетяна Вікторівна
dc.date.accessioned 2021-03-31T11:44:41Z
dc.date.available 2021-03-31T11:44:41Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Григораш Т. В. Логопедична робота з формування читацьких компетенцій в учнів з дислексією: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Тетяна Вікторівна Григораш. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 81 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5039
dc.description.abstract У сучасній освітній парадигмі особлива увага приділяється формуванню особистісних компетенцій дитини, найважливіше місце серед яких відводиться комунікативним компетенціям. Пріоритет комунікативних компетенцій проходить через весь освітній простір, спочатку через розвиток у особистості усного мовлення, а надалі й писемного. Мова, як інтеграційна функція, відбиває когнітивні можливості дитини, що забезпечують пошук і передачу інформації та визначають можливості соціальної взаємодії між людьми. Читання в початковій школі виступає універсальним навчальним процесом, а в основній та старшій школі стає інструментом самонавчання, найважливішим джерелом особистісного розвитку, засобом пізнання світу і себе в цьому світі. Мета дослідження полягає у визначенні теоретичних та методичних основ змісту логопедичної роботи з формування читацьких компетенцій в учнів з дислексією 5-7 класів, на основі виявлення структурно-функціональних особливостей читання цієї категорії дітей. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Логопедична робота з формування читацьких компетенцій в учнів з дислексією uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу