ElarK-PNU

Особливості шкільної адаптації учнів початкових класів з ДЦП

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Денисюк, Василиса Василівна
dc.date.accessioned 2021-03-31T11:55:15Z
dc.date.available 2021-03-31T11:55:15Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Денисюк М. Ф. Особливості шкільної адаптації учнів початкових класів з ДЦП: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Василиса Василівна Дебеляк. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 105 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5041
dc.description.abstract Проблема адаптації людей із особливими освітніми потребами до різних видів соціально-значущої діяльності є досить актуальною. На часі важливого значення набувають дослідження, пов’язані з адаптацією особистості до навчальної діяльності у початковій школі, адже це найбільш складні періоди життєдіяльності особистості в онтогенезі. Актуальність проблеми нашого дослідження зумовлена розвитком інклюзивної освіти в Україні дітей з ДЦП. Вивчення питання шкільної адаптації дітей із ДЦП становить значний науковий інтерес, а підсумки дослідження матимуть вагоме практичне значення. На часі актуальною є проблема забезпечення сприятливих умов для шкільної адаптації дітей з ДЦП в умовах інклюзивного навчання. Мета дослідження – розробити організаційно-педагогічні умови забезпечення адаптації молодших школярів з ДЦП в умовах інклюзивного навчання. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Особливості шкільної адаптації учнів початкових класів з ДЦП uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу