Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Денисюк, Василиса Василівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-31T11:55:15Z | |
dc.date.available | 2021-03-31T11:55:15Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Денисюк М. Ф. Особливості шкільної адаптації учнів початкових класів з ДЦП: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Василиса Василівна Дебеляк. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 105 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5041 | |
dc.description.abstract | Проблема адаптації людей із особливими освітніми потребами до різних видів соціально-значущої діяльності є досить актуальною. На часі важливого значення набувають дослідження, пов’язані з адаптацією особистості до навчальної діяльності у початковій школі, адже це найбільш складні періоди життєдіяльності особистості в онтогенезі. Актуальність проблеми нашого дослідження зумовлена розвитком інклюзивної освіти в Україні дітей з ДЦП. Вивчення питання шкільної адаптації дітей із ДЦП становить значний науковий інтерес, а підсумки дослідження матимуть вагоме практичне значення. На часі актуальною є проблема забезпечення сприятливих умов для шкільної адаптації дітей з ДЦП в умовах інклюзивного навчання. Мета дослідження – розробити організаційно-педагогічні умови забезпечення адаптації молодших школярів з ДЦП в умовах інклюзивного навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості шкільної адаптації учнів початкових класів з ДЦП | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |