Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Жилко, О. В. | |
dc.date.accessioned | 2021-03-31T11:58:44Z | |
dc.date.available | 2021-03-31T11:58:44Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Жилко О. В. Розвиток «Я-концепції» майбутнього корекційного педагога у процесі його професійної підготовки: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / О.В. Жилко. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 114 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5042 | |
dc.description.abstract | Підвищення ефективності системи освіти, побудова її на засадах гуманізму, зростання ролі людського фактора в суспільстві, зумовили необхідність активного впровадження в педагогічну практику особистісно зорієнтованого навчання. Створення умов, які сприяють тому, щоб при засвоєнні будь-якого компонента змісту освіти розвивалася сфера особистісних функцій індивіда, – так в узагальненому вигляді можна визначити мету особистісно зорієнтованого навчання. А визнання студента головною діючою фігурою всього навчального процесу складає суть особистісно зорієнтованої педагогіки. Саме в рамках такої освіти майбутні корекційні педагоги, здобуваючи стандартні знання, зможуть розвивати свій рефлексивний потенціал, оволодівати навичками самоаналізу й цілісного аналізу ситуації спілкування. Метою є виявлення особливостей розвитку та гармоніцації «Я-концепції» майбутніх корекційних педагогів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Розвиток «Я-концепції» майбутнього корекційного педагога у процесі його професійної підготовки | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |