Репозиторий Dspace

Розвиток «Я-концепції» майбутнього корекційного педагога у процесі його професійної підготовки

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Жилко, О. В.
dc.date.accessioned 2021-03-31T11:58:44Z
dc.date.available 2021-03-31T11:58:44Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Жилко О. В. Розвиток «Я-концепції» майбутнього корекційного педагога у процесі його професійної підготовки: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / О.В. Жилко. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 114 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5042
dc.description.abstract Підвищення ефективності системи освіти, побудова її на засадах гуманізму, зростання ролі людського фактора в суспільстві, зумовили необхідність активного впровадження в педагогічну практику особистісно зорієнтованого навчання. Створення умов, які сприяють тому, щоб при засвоєнні будь-якого компонента змісту освіти розвивалася сфера особистісних функцій індивіда, – так в узагальненому вигляді можна визначити мету особистісно зорієнтованого навчання. А визнання студента головною діючою фігурою всього навчального процесу складає суть особистісно зорієнтованої педагогіки. Саме в рамках такої освіти майбутні корекційні педагоги, здобуваючи стандартні знання, зможуть розвивати свій рефлексивний потенціал, оволодівати навичками самоаналізу й цілісного аналізу ситуації спілкування. Метою є виявлення особливостей розвитку та гармоніцації «Я-концепції» майбутніх корекційних педагогів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Розвиток «Я-концепції» майбутнього корекційного педагога у процесі його професійної підготовки uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись