Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Закордонець, Г. В. | |
dc.date.accessioned | 2021-03-31T12:05:15Z | |
dc.date.available | 2021-03-31T12:05:15Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Закордонець Г. В. Професійний стрес корекційних педагогів та шляхи його попередження: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Г. В. Закордонець. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 90 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5043 | |
dc.description.abstract | Сучасні економічні й соціально-політичні перетворення, які відбуваються у нашому суспільстві, збільшують кількість стресогенних факторів, що впливають на професійну діяльність людини. Актуальність вивчення професійного стресу в професіях типу «людина-людина» пов’язана з ростом кількості даних професій в суспільстві, а також з інтелектуальними та емоційними навантаженнями, яким піддають себе спеціалісти в сучасних умовах конкуренції на ринку праці в Україні, що приводить до виникнення стресу в професії, який впливає на ефективність діяльності спеціаліста. Особливе місце в питанні ефективної організації праці корекційних педагогів займає проблема професійного стресу, або синдрому «вигорання». Його розглядають як багатовимірний феномен, що виражається в психічних і фізіологічних реакціях на широке коло ситуацій в трудовій діяльності людини, при цьому негативні наслідки професійного стресу розглядають в декількох площинах: вплив на результати праці, психічне і фізичне здоров'я самих фахівців. Вже декілька десятиліть за кордоном професійний стрес є об'єктом уваги і активного вивчення. Мета дослідження полягає в теоретичному та емпіричному вивченні психологічних особливостей та засад профілактики професійного стресу у корекційних педагогів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Професійний стрес корекційних педагогів та шляхи його попередження | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |