ElarK-PNU

Формування мотиваційної готовності до навчання у дошкільників з інтелектуальними порушеннями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Коложі, Ю. В.
dc.date.accessioned 2021-03-31T12:26:04Z
dc.date.available 2021-03-31T12:26:04Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Коложі Ю. В. Формування мотиваційної готовності до навчання у дошкільників з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ю. В. Коложі. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 91 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5045
dc.description.abstract Сучасна українська школа розглядає кожну дитину не як об’єкт педагогічного впливу, а як особистість, що інтенсивно розвивається у процесі навчальної діяльності. Щоб майбутній учень займав активну позицію під час навчання, він повинний мати потужні джерела мотивації. Вона формується шляхом впливу на внутрішній світ дитини, починаючи з дошкільного віку, спрямовує її на розвиток власних здібностей і нахилів. Основним у педагогічному мистецтві педагога є уміння спонукати, а не примушувати. Вихователь стимулює дитину робити все із власної волі, до того ж із бажанням та втіхою. Основою теорії і практики мотивації є оптимістична гуманістична концепція, зорієнтована на значні потенційні здібності самих дітей. Вона ґрунтується на положенні, що саме спонукальна, а не примусова сила здатна перетворити дитину з об’єкту впливу педагогів на суб’єкт власного розвитку. Мета дослідження: теоретико-методологічне та експериментальне дослідження мотиваційних стимулів навчальної діяльності дітей дошкільного віку та визначення психолого-педагогічнх умов їх формування. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування мотиваційної готовності до навчання у дошкільників з інтелектуальними порушеннями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу