Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Коложі, Ю. В. | |
dc.date.accessioned | 2021-03-31T12:26:04Z | |
dc.date.available | 2021-03-31T12:26:04Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Коложі Ю. В. Формування мотиваційної готовності до навчання у дошкільників з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ю. В. Коложі. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 91 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5045 | |
dc.description.abstract | Сучасна українська школа розглядає кожну дитину не як об’єкт педагогічного впливу, а як особистість, що інтенсивно розвивається у процесі навчальної діяльності. Щоб майбутній учень займав активну позицію під час навчання, він повинний мати потужні джерела мотивації. Вона формується шляхом впливу на внутрішній світ дитини, починаючи з дошкільного віку, спрямовує її на розвиток власних здібностей і нахилів. Основним у педагогічному мистецтві педагога є уміння спонукати, а не примушувати. Вихователь стимулює дитину робити все із власної волі, до того ж із бажанням та втіхою. Основою теорії і практики мотивації є оптимістична гуманістична концепція, зорієнтована на значні потенційні здібності самих дітей. Вона ґрунтується на положенні, що саме спонукальна, а не примусова сила здатна перетворити дитину з об’єкту впливу педагогів на суб’єкт власного розвитку. Мета дослідження: теоретико-методологічне та експериментальне дослідження мотиваційних стимулів навчальної діяльності дітей дошкільного віку та визначення психолого-педагогічнх умов їх формування. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування мотиваційної готовності до навчання у дошкільників з інтелектуальними порушеннями | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |