Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мік, М. А. | |
dc.date.accessioned | 2021-03-31T12:51:23Z | |
dc.date.available | 2021-03-31T12:51:23Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Мік М. А. Формування комунікативної компетентності майбутніх корекційних педагогів у процесі професійної підготовки: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / М. А. Мік. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 111 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5048 | |
dc.description.abstract | Успіх діяльності корекційного педагога залежить від його здатності організовувати свою роботу на основі професійно виваженого, науково обґрунтованого спілкування з суб’єктами сфери взаємодії. У психологічній науці таку здатність особистості професійно вирішувати практичні завдання визначають поняттям «комунікативна компетентність» (іноді ототожнюють з поняттям «компетентність у спілкуванні»). Комунікативна компетентність – це система внутрішніх ресурсів ефективної взаємодії: позицій спілкування, ролей, стереотипів, установок, знань, умінь, навичок. Ефективне спілкування завжди передбачає спонтанний і творчий процес, тому ефективне спілкування – це спілкування, що розвиває. Крім особистісних особливостей до комунікативної компетентності входять особливості пізнавальних процесів й емоційної сфери. Мета дослідження полягає в узагальненні науково-практичного доробку у визначені сутності і змісту поняття «комунікативна компетентність» у контексті фахової підготовки майбутніх корекційних педагогів, розробці тренінгової програми з формування комунікативної компетентності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування комунікативної компетентності майбутніх корекційних педагогів у процесі професійної підготовки | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |