ElarK-PNU

Використання лепбуків у корекційній роботі з дошкільниками з інтелектуальними порушеннями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мішеніна, Анжела Володимирівна
dc.date.accessioned 2021-03-31T12:54:57Z
dc.date.available 2021-03-31T12:54:57Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Мішеніна А. В. Використання лепбуків у корекційній роботі з дошкільниками з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Анжела Володимирівна Мішеніна. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 112 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5049
dc.description.abstract У сучасній корекційній освіті одним з перспективних методів для корекції та розвитку пізнавальних процесів дошкільників з інтелектуальними порушеннями є педагогічна технологія «лепбук». Інтерактивна папка дає змогу дітям в ігровій формі засвоїти матеріал з певної теми, при цьому активно взаємодіяти з вихователем та однолітками, поєднуючи різні види діяльності та постійно оновлюючи змістове наповнення посібника. Таким чином, особливості порушень пізнавальної сфери дітей даної категорії і, відповідно, методи, засоби і технології її формування та корекції залишаються недостатньо вивченими. Тому питання щодо використання технології «лепбук» у корекційно-виховній роботі для формування уявлень про навколишнє середовище у старших дошкільників з інтелектуальними порушеннями є на сьогодні актуальним і потребує подальшого вивчення та експериментального впровадження. Мета – експериментально перевірити ефективність використання лепбуків у корекційній роботі з формування уявлень про навколишній світ з дошкільниками з інтелектуальними порушеннями. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Використання лепбуків у корекційній роботі з дошкільниками з інтелектуальними порушеннями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу