ElarK-PNU

Формування моральної якості «Доброта» у першокласників з інтелектуальними порушеннями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Абрамчук, Орися Михайлівна
dc.date.accessioned 2021-04-02T10:32:52Z
dc.date.available 2021-04-02T10:32:52Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Абрамчук О. М. Формування моральної якості «Доброта» у першокласників з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Орися Михайлівна Абрамчук. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 96 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5055
dc.description.abstract Сучасне українське суспільство в силу глобальних і локальних процесів переживає стрімку трансформацію, яка охопила всі сфери людської життєдіяльності, що обумовило зміни у міжособистісній взаємодії в соціумі. Як наслідок, вирішальною умовою є підвищення рівня моральної вихованості особистості. Моральне виховання – складова єдиного процесу суспільного виховання поряд з громадянським, національним, інтелектуальним, трудовим, фізичним, естетичним та іншими напрямками виховання. Воно включає формування відповідних переконань, моральних почуттів, звичок, потреб, стійких моральних якостей особистості. Метою морального виховання виступає гармонійно розвинена і суспільно активна особистість з високим моральним потенціалом, що бажає і вміє працювати, духовно багата і фізично досконала, а показником – моральна вихованість, одиницею якої є моральні якості. Мета дослідження –розробити педагогічне забезпечення формування моральної якості «доброта» у першокласників з інтелектуальними порушеннями. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування моральної якості «Доброта» у першокласників з інтелектуальними порушеннями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу