Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Білокінь, Юлія Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2021-04-02T10:37:20Z | |
dc.date.available | 2021-04-02T10:37:20Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Білокінь Ю. О. Корекція діалогічного мовлення у дошкільників з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Юлія Олександрівна Білокінь. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 94 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5056 | |
dc.description.abstract | На сучасному етапі розвитку дошкільної освіти відбувається переосмислення концептуальних підходів до навчання і виховання дітей. Провідним напрямком психічного розвитку дошкільників є розвиток комунікативних навичок, що зосереджується на стимуляції мовленнєвої активності та розвитку мовленнєвого діалогу у дітей. Діти можуть відповідати на звернене до них мовлення, звертатись із запитаннями до дорослого, повторювати за ним слова, вирази, наслідувати звуковимову. Мета дослідження –визначити рівень розробленості даної проблеми у загальній та спеціальній психолого-педагогічній літературі, з’ясувати методики вивчення рівня сформованості і корекції діалогічного мовленняу дошкільників з інтелектуальними порушеннями. Об’єкт дослідження –розвиток діалогічного мовлення у дошкільників з інтелектуальними порушеннями. Предмет дослідження –корекція діалогічного у дошкільників з інтелектуальними порушеннями засобами ігрової та навчальної діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Корекція діалогічного мовлення у дошкільників з інтелектуальними порушеннями | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |