Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Вознюк, Діана Олегівна | |
dc.date.accessioned | 2021-04-02T11:00:49Z | |
dc.date.available | 2021-04-02T11:00:49Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Вознюк Д. О. Корекція довільної уваги у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Діана Олегівна Вознюк. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 82 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5058 | |
dc.description.abstract | В сучасних умовах розвитку незалежного українського суспільства все частіше виникають нові проблеми в спеціальній психології та корекційній педагогіці, що потребують їх вирішення. Відповідно до положення про спеціальну загальноосвітню школу для дітей з інтелектуальними порушеннями провідна роль відводиться корекції відхилень їх психофізичного розвитку. У Державному стандарті спеціальної початкової освіти зосереджується увага на особистісно-орієнтованому та соціально-психологічному спрямуванні розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями, а саме зазначено, що при корекції необхідно використовувати провідний вид діяльності відповідного віку дітей, який поступово набуває для них провідного значення. Мета дослідження полягає у встановленні сутності процесів розвитку довільної уваги у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями; підборі та апробації діагностичної програми з’ясування властивостей уваги у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями; розробці змістового та організаційного забезпечення корекції довільної уваги у даної категорії учнів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Корекція довільної уваги у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |