ElarK-PNU

Корекція довільної уваги у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вознюк, Діана Олегівна
dc.date.accessioned 2021-04-02T11:00:49Z
dc.date.available 2021-04-02T11:00:49Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Вознюк Д. О. Корекція довільної уваги у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Діана Олегівна Вознюк. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 82 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5058
dc.description.abstract В сучасних умовах розвитку незалежного українського суспільства все частіше виникають нові проблеми в спеціальній психології та корекційній педагогіці, що потребують їх вирішення. Відповідно до положення про спеціальну загальноосвітню школу для дітей з інтелектуальними порушеннями провідна роль відводиться корекції відхилень їх психофізичного розвитку. У Державному стандарті спеціальної початкової освіти зосереджується увага на особистісно-орієнтованому та соціально-психологічному спрямуванні розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями, а саме зазначено, що при корекції необхідно використовувати провідний вид діяльності відповідного віку дітей, який поступово набуває для них провідного значення. Мета дослідження полягає у встановленні сутності процесів розвитку довільної уваги у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями; підборі та апробації діагностичної програми з’ясування властивостей уваги у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями; розробці змістового та організаційного забезпечення корекції довільної уваги у даної категорії учнів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Корекція довільної уваги у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу