Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гаврилюк, Віта Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2021-04-02T11:04:12Z | |
dc.date.available | 2021-04-02T11:04:12Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Гаврилюк В. В. Формування уваги у старших дошкільників із дизартрією: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Віта Вікторівна Гаврилюк. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 82 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5059 | |
dc.description.abstract | Сучасний стан розвитку спеціальної освіти в Україні потребує належного теоретико-методологічного та інструментального її рівнів з метою підвищення ефективності психолого-педагогічної допомоги та корекційної роботи з дітьми з порушеннями мовлення. В умовах сьогодення, як мовленнєве порушення, все частіше зустрічається дизартрія. Даний феномен пов’язано з умовами сучасної екології, а також з його етіологією та патогенезом. Емансипація жіночої статі виокремлює різний бік її прояву як у позитивному, так і негативному розумінні. Різні негативні впливи, як зовнішні, так і внутрішні, впливають на народження жінкою здорової дитини, яка немає будь-яких психофізичних порушень, а також і на подальший стан жінки. Рівень розвитку медичних досліджень поки що не дає можливості забезпечити охорону трудової діяльності та здорового способу життя майбутньої матері, саме тому у на в країні підвищується рівень народження дітей із різними патологіями, зокрема дітей з порушеннями мовлення, з дизартрією. Мета дослідження – вивчити психолого-педагогічні аспекти розвитку уваги у старших дошкільників із дизартрією. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування уваги у старших дошкільників із дизартрією | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |