ElarK-PNU

Формування мотивів моральної поведінки у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Герман, Соломія Ярославівна
dc.date.accessioned 2021-04-02T11:07:51Z
dc.date.available 2021-04-02T11:07:51Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Герман С. Я. Формування мотивів моральної поведінки у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Соломія Ярославівна Герман. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 92 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5060
dc.description.abstract Мораль, серед різних видів соціальних норм, має найбільше значення для духовного становлення особистості та регуляції її суспільно адекватної поведінки. У Концепції національного виховання одним із найважливіших напрямків роботи з дітьми, які мають типовий і порушений психофізичний розвиток, є моральне виховання. Моральну суть людини, її характер не можна визначити на початку життя, оскільки вони формуються у ході розвитку особистості. Зазначимо на тому, що вирішальну роль при цьому відіграють умови життя, виховання, спілкування і діяльності особистості. Моральні характеристики, їх формування та усвідомлення є тим чинником, який спонукає дітей дотримуватись правил поведінки, адаптуватись до соціального оточення, а, відповідно, дає змогу розвинути суспільно значимі вміння та навички у дитини. Моральне виховання – одна з найважливіших складових доцільного розвитку особистості, спрямованого на засвоєння нею історично вироблених моральних цінностей. Про ефективність процесу морального виховання свідчить моральний розвиток або вихованість дитини. Основою вихованості слугує моральність, яка і є найсуттєвішим її показником. Мета дослідження – дослідити особливості формування мотивів моральної поведінки у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування мотивів моральної поведінки у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу