Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Копанець, Наталія Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2021-04-02T11:23:33Z | |
dc.date.available | 2021-04-02T11:23:33Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Копанець Н. І. Корекція звуковимови у старших дошкільників з дислалією: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Наталія Іванівна Копанець. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 124 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5062 | |
dc.description.abstract | Навчально-виховний і корекційний процес є складним та включає в себе багато аспектів,особливо це стосується дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку, тому що правильна звуковимова та розвиток фонематичного слуху стануть основою для успішного опанування писемного мовлення та подальшого навчання. Успішність навчально-виховного і корекційно-розвитколвого процесу залежить від стану сформованості психічних процесів, зацікавленість і активність дитини та усіх учасників корекційного та навчально-виховного процесу, ступінь сформованості інших процесів. Нажаль при порушенні звуковимови порушуються і інші процеси, що ускладнює корекційний процес. Мета дослідження: розроблення теоретично обґрунтованої та експериментально апробованій системи роботи з корекції звуковимови у старших дошкільників із дислалією. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Корекція звуковимови у старших дошкільників з дислалією | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |