Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Марковська, Юлія Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2021-04-19T10:58:32Z | |
dc.date.available | 2021-04-19T10:58:32Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Марковська Ю. В. Корекційна спрямованість навчально-виховної роботи з дітьми із ЗПР в інклюзивних закладах: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Юлія Вікторівна Марковська. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 114 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5074 | |
dc.description.abstract | Інклюзивна освіта, яка полягає в організації спільного навчання дітей з типовим розвитком та особливими освітніми потребами, є частиною сучасної, творчої та гуманної школи, яка будує навчальний процес на засадах толерантності, чуйності, відкритості. Така організація навчання забезпечує повну участь дітей з особливими освітніми потребами у житті та соціальному розвитку. Вона пробуджує усвідомлення того, що всі люди мають рівні права, хоча їх можливості різні. У дітей з особливими потребами формується віра у власні навички, а в дітей з типовим розвитком повага до гідності інших людей та здатність приймати їхні відмінності. Таким способом створюються оптимальні умови для спільного розвитку усіх дітей. Однією з основних проблем інклюзивного навчання та корекційної освіти у цілому є збільшення кількості дітей з психофізичними обмеженнями. Така ситуація обумовлена різними чинниками, серед яких ранній початок навчання і його інтенсифікація; погіршення стану здоров'я учнів; їхнє психоемоційне перевантаження; перевтома школярів під час занять; недостатня увага до організації навчального процесу. Мета дослідження: підвищити рівень психологічного розвитку та навчальних досягнень дітей із ЗПР відповідно до освітніх стандартів інклюзивних класів загальноосвітньої масової школи. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Корекційна спрямованість навчально-виховної роботи з дітьми із ЗПР в інклюзивних закладах | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |