DSpace Repository

Корекційна спрямованість навчально-виховної роботи з дітьми із ЗПР в інклюзивних закладах

Show simple item record

dc.contributor.author Марковська, Юлія Вікторівна
dc.date.accessioned 2021-04-19T10:58:32Z
dc.date.available 2021-04-19T10:58:32Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Марковська Ю. В. Корекційна спрямованість навчально-виховної роботи з дітьми із ЗПР в інклюзивних закладах: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Юлія Вікторівна Марковська. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 114 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5074
dc.description.abstract Інклюзивна освіта, яка полягає в організації спільного навчання дітей з типовим розвитком та особливими освітніми потребами, є частиною сучасної, творчої та гуманної школи, яка будує навчальний процес на засадах толерантності, чуйності, відкритості. Така організація навчання забезпечує повну участь дітей з особливими освітніми потребами у житті та соціальному розвитку. Вона пробуджує усвідомлення того, що всі люди мають рівні права, хоча їх можливості різні. У дітей з особливими потребами формується віра у власні навички, а в дітей з типовим розвитком  повага до гідності інших людей та здатність приймати їхні відмінності. Таким способом створюються оптимальні умови для спільного розвитку усіх дітей. Однією з основних проблем інклюзивного навчання та корекційної освіти у цілому є збільшення кількості дітей з психофізичними обмеженнями. Така ситуація обумовлена різними чинниками, серед яких ранній початок навчання і його інтенсифікація; погіршення стану здоров'я учнів; їхнє психоемоційне перевантаження; перевтома школярів під час занять; недостатня увага до організації навчального процесу. Мета дослідження: підвищити рівень психологічного розвитку та навчальних досягнень дітей із ЗПР відповідно до освітніх стандартів інклюзивних класів загальноосвітньої масової школи. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Корекційна спрямованість навчально-виховної роботи з дітьми із ЗПР в інклюзивних закладах uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account