Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мацько, Мар’яна Ярославівна | |
dc.date.accessioned | 2021-04-19T11:01:27Z | |
dc.date.available | 2021-04-19T11:01:27Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Мацько М. Я. Формування емотивної сфери у дошкільників із заїканням: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Мар’яна Ярославівна Мацько. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 107 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5075 | |
dc.description.abstract | Орієнтація сучасної логопедії, педагогіки, виховательії на гуманізацію виховного та освітнього процесу висуває в число актуальних проблем створення оптимальних умов розвитку особистості кожної дитини, її особистісного становлення, зокрема емоційно-мотиваційної сфери.Заїкання є одним з найбільш важких та довготривалих порушень мовлення, головними характеристиками якого виступають розлади темпу, ритму й плавності експресивного мовлення з переважаючим ураженням її комунікативної функції. Окрім характерних клінічних ознак, вторинними при заїканні виступають порушення емоційно-мотиваційної сфери. Мета дослідження – теоретико-практичне вивчення формування емотивної сфери у дошкільників із заїканням. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування емотивної сфери у дошкільників із заїканням | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |