Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Перевязко, Анна Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2021-04-19T11:06:50Z | |
dc.date.available | 2021-04-19T11:06:50Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5077 | |
dc.description.abstract | У сучасних умовах Україна переживає докорінну зміну підходів до системи освіти в цілому, навчання і виховання переорієнтовуються на розвиток особистості, її можливостей та здібностей. Інформаційне суспільство рухається шляхом розвитку творчого мислення людини, яка може успішно адаптуватися в ньому, протистояти негативним обставинам, знаходити позитивні виходи зі складних життєвих ситуацій. Вона здатна до самореалізації своїх можливостей, саморозвитку, але суспільна потреба у вихованні людини, яка творчо мислить, не знаходить повного відображення у шкільній практиці. Тому виховання творчої особистості, людини з творчим мисленням є одним із головних завдань системи освіти. Духовне відродження українського народу неможливо уявити без впливу художньої літератури на формування національної свідомості, бо саме література є одним із активних чинників суспільного виховання – совісті, моралі, загальнолюдських цінностей. Однак, щоб література здійснювала свою виховну і розвивальну роль, треба виробити у людей вміння читати художні твори. Мета дослідження – дослідити теоретико-методичний та практичний аспекти роботи над художніми творами на уроках читання молодшими школярами з типовим розвитком та інтелектуальними порушеннями. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості роботи молодших школярів з інтелектуальними порушеннями над художніми творами на уроках читання | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |