Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Ремизовська, Марія Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2021-04-19T11:32:46Z | |
dc.date.available | 2021-04-19T11:32:46Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Ремизовська М. О. Активізація навчальної діяльності молодших школярів з інтелектуальними порушеннями як засіб підвищення ефективності навчально-виховного процесу: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Марія Олександрівна Ремизовська. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 83 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5079 | |
dc.description.abstract | Ситуація сьогоденного розвитку суспільства, і зокрема системи освіти, ставить перед дослідниками психолого-педагогічного напряму завдання, розв’язання яких сприяло б особистісному розвитку, що пов’язане з підвищенням загальної культури учнів і може здійснюватися за умови урахування останніх інноваційних технологій. Одночасно підвищуються і вимоги до якості педагогічної роботи з дітьми з інтелектуальними порушеннями, оскільки наявність психофізичних недоліків об’єктивно ускладнює процес їх соціалізації. Для успішного навчання молодших школярів з інтелектуальними порушеннями вчитель повинен добре знати не лише особливості пізнавальної і розумової активізації діяльності школярів, але й чітко бачити прояви активності відповідної нозології дітей у процесі різних видів діяльності, зокрема навчальної, слідкувати за тим, як особистісні стосунки впливають на рівень їх научуваності. А ми знаємо, що при значному порушенні активності дитини з інтелектуальними порушеннями вторинним виступає зниження рівня активізації діяльності, що призводить до виникнення у дітей незацікавленості, почуття невпевненості у своїх діях, а надалі знижується рівень психічно-пізнавальної діяльності. Мета дослідження – розкрити теоретико-практичні аспекти проблеми впливу навчально-виховної та корекційної роботи на активізацію навчальної діяльності молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Активізація навчальної діяльності молодших школярів з інтелектуальними порушеннями як засіб підвищення ефективності навчально-виховного процесу | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |