ElarK-PNU

Активізація навчальної діяльності молодших школярів з інтелектуальними порушеннями як засіб підвищення ефективності навчально-виховного процесу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ремизовська, Марія Олександрівна
dc.date.accessioned 2021-04-19T11:32:46Z
dc.date.available 2021-04-19T11:32:46Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Ремизовська М. О. Активізація навчальної діяльності молодших школярів з інтелектуальними порушеннями як засіб підвищення ефективності навчально-виховного процесу: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Марія Олександрівна Ремизовська. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 83 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5079
dc.description.abstract Ситуація сьогоденного розвитку суспільства, і зокрема системи освіти, ставить перед дослідниками психолого-педагогічного напряму завдання, розв’язання яких сприяло б особистісному розвитку, що пов’язане з підвищенням загальної культури учнів і може здійснюватися за умови урахування останніх інноваційних технологій. Одночасно підвищуються і вимоги до якості педагогічної роботи з дітьми з інтелектуальними порушеннями, оскільки наявність психофізичних недоліків об’єктивно ускладнює процес їх соціалізації. Для успішного навчання молодших школярів з інтелектуальними порушеннями вчитель повинен добре знати не лише особливості пізнавальної і розумової активізації діяльності школярів, але й чітко бачити прояви активності відповідної нозології дітей у процесі різних видів діяльності, зокрема навчальної, слідкувати за тим, як особистісні стосунки впливають на рівень їх научуваності. А ми знаємо, що при значному порушенні активності дитини з інтелектуальними порушеннями вторинним виступає зниження рівня активізації діяльності, що призводить до виникнення у дітей незацікавленості, почуття невпевненості у своїх діях, а надалі знижується рівень психічно-пізнавальної діяльності. Мета дослідження – розкрити теоретико-практичні аспекти проблеми впливу навчально-виховної та корекційної роботи на активізацію навчальної діяльності молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Активізація навчальної діяльності молодших школярів з інтелектуальними порушеннями як засіб підвищення ефективності навчально-виховного процесу uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу