Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сербинчук, Дана Віталіївна | |
dc.date.accessioned | 2021-04-19T11:44:13Z | |
dc.date.available | 2021-04-19T11:44:13Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Сербинчук Д. В. Формування ігрової діяльності дошкільників з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Дана Віталіївна Сербинчук. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 91 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5080 | |
dc.description.abstract | Феномен гри протягом усієї історії людства притягував до себе увагу видатних мислителів, філософів, соціологів, психологів, педагогів. І це зрозуміло, адже гра – найдавніший і найдоступніший інструмент навчання і виховання, формування моделей поведінки у дитини, а також корекції поведінки підлітків, молоді та інколи навіть і дорослих. У дошкільному віці спостерігається інтенсивний психофізичний розвиток дітей, проходить становлення здібностей, характеру, активне оволодіння соціально-виробленими правилами і нормами поведінки, адаптація та соціалізація дітей до відповідної групи. Основним видом діяльності дошкільного віку, в якій розвиваються усі психічні пізнавальні процеси, а саме: увага, мислення, уява, мислення, пам’ять, мовлення і формуються особистісно-моральні та вольові якості дітей є ігрова діяльність. Соціальна природа гри знаходить своє відображення у конкретно-історичному характері творчих сюжетно-рольових ігор. Численні дослідження даної проблеми свідчать про те, що головний зміст сюжетно-рольових ігор полягає у відтворенні суспільних відносин людей. Мета дослідження – теоретично та практично вивчити особливості формування ігрової діяльності у дошкільників з інтелектуальними порушеннями. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування ігрової діяльності дошкільників з інтелектуальними порушеннями | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |