ElarK-PNU

Корекція змістового компоненту з природознавства у старшокласників з інтелектуальними порушеннями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Соколишин, Марія Василівна
dc.date.accessioned 2021-04-19T11:48:49Z
dc.date.available 2021-04-19T11:48:49Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Соколишин М. В. Корекція змістового компоненту з природознавства у старшокласників з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Марія Василівна Соколишин. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 87 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5081
dc.description.abstract Значення природознавства у системі освіти визначається, насамперед тим, що в основі науки про живу природу лежить пізнання довкілля. Уся історія матеріальної культури пов’язана із застосуванням законів живої природи. Людина, як живий організм є частиною природи, її існування і виживання не можливе без збереження довкілля. Досвід вчителів спеціальних шкіл свідчить про те, що на уроках природознавства та на інших уроках практично не використовуються навчально-дослідницькі методи, або якщо використовуються, то у поодиноких випадках. Недостатня розробленість проблеми змістового компоненту природознавства, співвідношення навчально-дослідницьких методів і пізнавальної діяльності, аналіз можливостей закладених у природознавстві, як шкільному предметі для її вирішення, обумовили тему дипломного роботи магістра. Мета дослідження – дослідити вплив навчально–дослідницьких методів на формування змістового компоненту з природознавства у старших школярів з інтелектуальними порушеннями. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Корекція змістового компоненту з природознавства у старшокласників з інтелектуальними порушеннями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу