ElarK-PNU

Корекція заїкання у молодших школярів засобами логопедичної ритміки

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Танасійчук, Руслана Іванівна
dc.date.accessioned 2021-04-19T11:53:00Z
dc.date.available 2021-04-19T11:53:00Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Танасійчук Р. І. Корекція заїкання у молодших школярів засобами логопедичної ритміки: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Руслана Іванівна Танасійчук. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 95 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5082
dc.description.abstract Гуманізація і гуманітаризація шкільної освіти на сучасному етапі, передбачаючи глибоку перебудову всього змісту навчально-виховного процесу, акцентують увагу на мовній освіті та мовленнєвій підготовці учнів, підвищенні рівня культури українського мовлення. Заїкання є одним із досить складних і стійких мовленнєвих розладів. Незважаючи на те, що багато аспектів цієї проблеми розробляються давно, вона і на сьогодні залишається досить актуальною. Протягом багатовікової історії вивчення та лікування заїкання дослідники висловлювали різні погляди щодо сутності цього порушення мовлення, його етіології, методів і прийомів лікування дітей і дорослих, які заїкаються. Навіть у наші дні деякі дослідники та фахівці-практики не можуть дійти спільного висновку з приводу того, чи є заїкання хворобою або лише недоліком мовлення, чи необхідно його «лікувати» або «усувати», де доцільніше лікувати тих, хто заїкається, - в медичних закладах або в логопедичних кабінетах системи освіти. Мета дослідження– теоретико-практичне вивчення корекції заїкання у молодших школярів засобами логопедично ритміки. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Корекція заїкання у молодших школярів засобами логопедичної ритміки uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу